czwartek, 6 czerwca 2013

Jeżunio . ♥

Heej . <3 Wybaczcie za długą nieobecność. Mam teraz mało czasu, muszę przyłożyć się do nauki, bo koniec roku niedługo i oceny trzeba poprawiać. Właśnie wróciłam z podwórka ^^ - a byłam tam , bo przyszedł do nas niezapowiedziany gość.. Ach, Jeż ; D Oj tam, wiem.. ekscytuję się niepotrzebnie, ale był baardzo słodki ;* <Cukierki!!!> Zrobiłam mu parę zdjęć.



 Mój zazdrosny pies - Beethoven .  ;p O rany, nie widziałam nigdy tak zazdrosnego stworzenia. Ale jest uroczy, nieszkodliwy i akceptuję wszystkie moje domowe zwierzątka. Szczerze mówiąc była to tylko Świnka Morska, której już nie mam, i kot ;) Ale poważnie - Jest strasznie zazdrosny, ale dla moich innych puchatych przyjaciół całkiem miły. Może nie udaję wielkiej sympatii, ale jest nieszkodliwy.


Jeżunio ucieka, żegnam - miło było poznać ;**


 Jutro wybieram się na zakupy - niewielkie, zaledwie koszula na zakończenie roku szkolnego i może jakaś sukienka. Oczywiście podzielę się z Wami tym dniem . ;)) - mam nadzieję, że udanym.


Odwiesiłam mojego "mało aktywnego" aska. Jak chcecie możecie wbijać. Nie chcę tu robić darmowej reklamy. Ale jednak ja się nudzę, a jak wy tez to wbijać ;) Nie będę powtarzać tego w każdym poście, sami możecie wejść w zakładkę "Kontakt" i tam zajrzeć na nasze stronki . ;) Pozdrawiam , paaaa ;**

ASK 

6 komentarzy:

  1. Hej! :) Masz bardzo fajnego bloga! :D
    Obserwujemy się? :)
    mojkwiatzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!!! :]
    Słodkie zdjęcia, fajny jeżyk i piesek :>
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju ^^ Jaki jeż słodki ^^
    Śliczne zdjęęcia :)

    Obserwujemy / jeśli tak to zacznij i napisz mi w kom że obserwujesz i podaj linka do bloga :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Twój pies faktycznie jest uroczy, a jeż.. Prześliczny! :D
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji na moim blogu :D
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżyki są boskie ^^ Ostatnio widziałam jakiegoś u siebie niedaleko domu,a w mieście mieszkam o.O Szkoda tylko,że przytulić się nie chcą :PP
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie :
    http://okiem-znudzonej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń