środa, 19 czerwca 2013

Wakacje coraz bliżej ^^

Hey Kochani  ;) Tutaj Patrycja ♥!Dzisiaj notka wakacyjna ,tak jak przedtem. Mam coraz lepszy humor ,bo wakacje zbliżają się już naprawdę wielkimi krokami.Zostały niecałe dwa tygodnie. Muszę przyznać ,że ten rok minął wyjątkowo szybko. Podsumowując poznałam w nim wiele ciekawych osób i myślałam ,że zmiana szkoły będzie gorsza ,ale jednak się myliłam. Muszę jeszcze jutro iść do księdza poprawić ocenę na 6 ,żeby mieć pasek ,bo jak nie ... *-* . Nie no mam nadzieję ,że jakoś da mi szansę ;D Wakacje jak na razie zapowiadają się świetnie.W planie mam pojechać do cioci do Gdańska ,mam nadzieję ,że w tym roku w końcu to zrobię.Później chyba tradycyjnie nad morze ^.^Myślałam też o namiotach z przyjaciółmi.Ogólnie chcę spędzać więcej czasu z niektórymi osobami. No ,ale pierwszy tydzień jadę do babci i farbujemy się z Karoliną .. Boże już nie mogę się doczekać. Przedwczoraj kupiłam szamponetkę  ( malinowa czerwień joanna). Myślę też ,że skupię się na muzyce.. bo w roku szkolnym nie było czasu na nagrywanie coverów itd, a teraz przeciwnie. W każdym razie nie będę próżnować :D

Teraz kilka fotek i cover (nie zwracam kasy za zepsute słuchawki,głośniki itd,więc jeśli  nie jesteś odważny nie ryzykuj ;D )





To tyle na dzisiaj.Przepraszam ,że notka nie była dość tematyczna ,ale po prostu inaczej nie dałam dzisiaj rady napisać :< Do następnego postu ♥!

3 komentarze:

  1. Czuje wakacje <3
    Śliczne zdjęcia :D
    Ładne paznokcie xd
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi ten rok szybko zleciał :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń