wtorek, 11 czerwca 2013

Wakacyjne postanowienia *.*

Hey Kochani! Tutaj Patrycja! Dzisiejszy post będzie raczej z kolorowymi zdjęciami z grafiki google. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ,ale niestety inaczej się nie da :< . Tak jak wspominałam ostatnio tematem są wakacyjne plany i postanowienia :D Trochę czasu mi zabrało robienie owej listy w moim dzienniku ,ale myślę ,że było warto. Mam nadzieję ,że to będą najlepsze wakacje jak do tej pory. Muszę zebrać trochę siły na pierwszą klasę gimnazjum i codzienną naukę ,a wspomnienia wakacyjne zawsze mi w tym pomagają,więc  chcę robić wszystko tak ,żeby było co wspominać. Jak już zauważyliście wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Ja muszę jeszcze poprawić jedną ocenę czy dwie ( żeby było świadectwo z paskiem).
Dobrze więc na początek postanowienia :D
Pierwszym i chyba najważniejszym jest dość duża zmiana wystroju mojego pokoju. Dokładniej malowanie ścian na kolor miętowy  ,  może jakieś nowe łóżko i  stolik pod telewizor. Później pomyślę jeszcze nad innymi meblami ,bo mam już dość składania rzeczy w kostkę. Wolałabym szafę na wieszaki. Tak wiem jestem strasznie leniwa ,ale bywa *.*  Teraz kilka fotek ,które bardzo mi przypadły do gustu.Niestety mam za mały pokój ,żeby urządzić tak wnętrze ,ale coś tam można podpatrzeć ;)




Postanowieniem nr. 2 jest odstawienie słodyczy. Właściwie zaczęłam już kilka dnia temu.
Kolejnym jest pofarbowanie włosów. Jak na razie planuję na trzy kolory ; wiśniowy , czarny i jasny brąz.Wiem ,że włosy się od tego niszczą ,więc chyba powiększy się moja szuflada z kosmetykami. 

Zdecydowałam też nie rozstawać się z aparatem.Mieć zawsze przy sobie komórkę ,bo nigdy nie wiadomo czy nie będzie trzeba czegoś uwiecznić na zdjęciu. Pod koniec wakacji może tablica korkowa z tymi fotkami? Co o tym myślicie?

Kolejnym postanowieniem jest nauka tańca.Chcę rozwinąć jakąś nową pasję,nauczyć się czegoś nowego ;D A moim cichym celem jest namówienie mamy na lustrzankę ,lub laptopa ^.^ Ale nie wiem co z tego wyjdzie,bo gitarę mam zepsutą ,to może przystanę na instrumencie :) No jak na razie wszystko zależy od świadectwa ;x 
Chcę spędzać czas dość aktywnie ,ale nie odmówię sobie wczesnych poranków z książką HP. Jak na razie mam w planie nie marnować czasu ,bo i tak te całe wakacje szybko miną ,więc trzeba łapać każdą chwilę ^.^
No to się trochę rozpisałam ,ale mam nadzieję,że dobrnęliście do końca. Następnym razem część druga -czyli wakacyjne plany :D Och nie wiem jak Wy ,ale ja coraz bardziej czuję te nadchodzące wakacje ♥.Jak na razie mykam do książek.
Do napisania !





12 komentarzy:

  1. Fakt zawsze warto coś podpatrzeć. Ten pomysł z tym drzewem na ścianie jest całkiem całkiem ;D
    Ja mam w planach rozjaśnienie włosów ;D Al jeszcze zobacze co z tego wyjdzie xd

    Zapraszam do mnie
    http://littlesmilefate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, nie wiem czemu, ale to zdjęcie tej dziewczyny z tym słodkim kiciusiem moim zdaniem jest świetne. Naprawdę mnie zaintrygowało. W ogóle to co zawsze dodajesz na bloga jest świetne, więc nie ma się co dziwić. Pozdrawiam ;*
    http://you-and-me-equals-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym taki pokój jak opisywałaś i taki jak znalazłaś na zdjęciach, ale też mam za mały pokój :(
    Zapraszam do mnie: http://itsmyrealylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te postanowienia i pokoje cudowne *_* ja w sumie mam dość duży pokój, ale nie umiem się zdecydować jak go urządzić :(

    Obserwuję (jako 24). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tablica korkowa to świetny pomysł! Ja najbardziej bym chciała mieć niebieski kolor włosów lub ognisty! *-*
    Według mnie włosy nie zasługują na to by je niszczyć, ale jeśli nie podobają Ci się one (ich kolor) to możesz. Ale nie polecam. ;x
    Ciekawe postanowienia - ja nie umiem odstawić słodyczy ;_;
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny :) Przejrzysty i przemyślany ;))
    Obserwuję i liczę na to samo: http://elonatalia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne postanowienia powodzenia anitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się tu podoba, śliczny wystrój bloga :) Wakacje to chyba najlepszy czas na wprowadzenie zmian w życiu. Odstawiasz słodycze całkowicie czy raczej ograniczysz się? Szybko dodaję do obserwowanych, ciekawie :) Jak dla mnie notka nie była za długa :)
    Bardzo serdecznie chciałabym przy okazji zaprosić na swojego bloga, zaczęłam wczoraj, chciałabym zdobyć kilku czytelników :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk
    A ja to jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żartujesz? Mam dokładnie te same postanowienia :D
    No, może po za tym ostatnim..
    Mam nadzieję, że Ci się uda^^
    Świetny blog xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pomysł z drzewem jest wspaniały ;) Może też coś takiego zrobię <3 I też farbuje włosy , szamponetką tylko jeszcze nie wiem na jaki kolor ;) Obserwuje bloga i mam nadzieje, że rewanż będzie ;> Baaay <3

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie tez będzie remont w pokoju ;D śliczne zdjęcia! ;p zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń