sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka . ♥

Heej, mamy czerwiec ;) Ale jakoś tego nie czuję. Dzisiaj Dzień Dziecka, więc wszystkiego najlepszego i dużo cukierków!! ;D Życzenia skierowane do wszystkich, bo w końcu wszyscy jesteśmy dziećmi. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam ;**
Cały dzień nie ruszam się z domu, mam chyba doła. Od samego rana - nogi z waty. Szkoda, ale cóż.. Trzeba się ogarnąć. Dostałam dzisiaj Toffifee - jeej, kocham!! Pyszota ;D Kilka dni temu zrobiłam dla Was kolejną animację, tak z nudów. Mam nadzieję, że się spodoba.




W telewizji leciało akurat o powiększaniu ust. Ohyda. Spoko, jak zobaczyłam co leci w TV - zrażona przełączyłam. Bo to leciało akurat po programie "Salonowe rewolucje" , które oglądałam ;D
A oglądaliście kiedyś "sekrety chirurgii" ? Taa, te "sekrety" nie musiały wychodzić na jaw.. Blee. ;D 

Zaraz będę jadła obiad. Ryby i warzywa - zdrowo! Poza tym przełączyłam się na zdrową żywność. Spokojnie obiad to tylko zbieg okoliczności, tylko śniadania i kolacje będę jadła zdrowsze. Ciemne pieczywo i warzywa, a w środku dnia więcej owoców i warzyw. 
Nie odmówię sobie przecież naleśników z czekoladą, albo np. Toffifee


Szpan włosami... ;D Nie, no żart - nie cierpię ich ; D 
Paaaaaaaaa ;**                   - Karolina. 


19 komentarzy:

  1. Tak, dzień dziecka no i tobie też dużo cukierków życzę i lepszego (jeszcze lepszego) dalszego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego , fajne robisz animacje , jak je robisz ?? ;)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię serię zdjęć aparatem, następnie wszystko łączę w programie PhotoScape, w dziale: anigif ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna animacja :) Będę tutaj zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włosy , naprawdę ! :)
    A co do bloga BArdzo mi się podoba !! :D
    P.s. Obserwujee :3

    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog, a animacja zajee! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne włosy <3 od razu wpadły mi w oko:p
    Uwielbiam toffiifii <3
    dziękuje za odwiedziny. Może zaobserwujemy?
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ich nienawidzisz? Śliczne są <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie, masz cudowne włoski ;3 Też kocham tofiffe... <33
    Ja nienawidzę tych wszystkich seriali o chirurgii.. blee xD
    Pozdrawiam,
    http://pasje-moda-i-zdjecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mogę wejść na Twojego bloga. Wyskakuje mi, że nie znaleziono ;/

      Usuń
  9. Jeju jaka jesteś śliczna, a włosy masz cudne *_*
    Obserwuję.

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejj ♥ Fajny blog, masz śliczne włosy dlaczego ich nie lubisz ;o ?

    lifestylemichalina.blogspot.com obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach czasami wychodzą ok, ale tak naprawdę puszą się, elektryzują i wymagają większej pielęgnacji.. -.- Zmora .

      - Ok ;)

      Usuń
  11. Alle fajny gif, ale nagłówek...
    Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwariowałaś? Masz śliczne włosy :)

    Świetny blog. Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O mniam, podziel się! ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to święto <33 Haha

    No w sumie to kto go nie lubi ;P


    ~~~~~~~~
    pa0lka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo!! ja też miałam toffifee!! no i lody Rio :D zapraszam do mnie!! http://mysl-odsiewnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń