piątek, 31 maja 2013

Piątek *.*

Hey Kochani tutaj Patrycja ! Nie wiem jak Wy ,ale ja nie zauważyłam ,że dzisiaj piątek.Rano byłam na chwilkę w Witosławiu ,a potem powrót do domu i czytanie Harry'ego Pottera.Ale jakoś miałam bardzo dobry humor i zrobiłam babeczki z budyniem ♥ Ogółem za budyniem nie przepadam ,ale muszę przyznać ,że były i tak pyszne ^^. Właśnie kończę  Zakon Feniksa i zaraz zabieram się za oglądanie Instygni Śmierci ( dwóch części) i może jeszcze Księcia Półkrwi.W każdym razie nie mam ochoty spędzić nocy na  spaniu ,bo marzą mi się filmy.Zrobiłam kilka zdjęć i przerobiłam fotkę z babeczkami :D




Mniam *.*


A to takie z czytania do którego zaraz wracam.Już niedługo planuję dla Was mini filmik,ale nie mam pojęcia co z tego wyjdzie .. zobaczymy w czerwcu ;D
To chyba tyle na dzisiaj! Do napisania ♥! 



9 komentarzy:

  1. Hej, macie super bloga, więc was zaobserwowałam, by móc wrócic ; ]
    Zapraszam na mojego bloga http://jestemiwalcze.blogspot.com/ Jest o moim życiu w formie dziennika-książki. Innymi słowy opowieśc mająca swój początek w lutym, której zakończenia jeszcze nie znam, bo dalej ją przeżywam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, babeczki wyglądają pysznie! :D
    zapraszam! http://fillkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , ja jak ostatnio robiłam babeczki to mi nie wyszły ;( Za to babka piaskowa zawsze mi wychodzi pyszna ;) Ja też uwielbiam czytać książki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra, ja uwielbiam robić babeczki :) Twoje wyglądają bardzo pysznie :p. Chyba też wezmę się za czytanie Harry'ego Pottera.
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twojego bloga i Ciebie. Ja uwielbiam babeczki, a zwłaszcza czekoladowe. Moja mama zawsze na jakieś święta robi babeczki. Świetne jest to drugie zdjęcie hah. Na początku myślałam, że to z lukru zrobiłaś, kłamczucho!:P
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haahhh, słodkie babeczki *-*
    Też czytam Harry'ego jestem jego Potterhead ;pp
    Pozdrawiam
    http://pasje-moda-i-uroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz pozytywnie :)
    Animacja świetna, a po za tym podobają mi się twoje włosy : o
    Co do zdjęć babeczek to napędziłaś mój apetyt haha.
    http://marzenia-z-krolem-popu.blog.onet.pl/ Zapraszam również na opowiadania z udziałem Króla Popu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o babeczkach napisała Patrycja, współwłaścicielka bloga ;) Ale dziękuje za miły komentarz ;D

      Usuń