środa, 29 maja 2013

Flowers ♥

Hey Wam! Tutaj Patrycja.Jakoś ostatnio trudno mi oderwać się od książek ,ale pora wracać do rzeczywistości.Dzisiaj w szkole brak lekcji *.* Wróciłam już przed godz. 12 do domu i zaczęłam ten ''długi'' weekend.Dzień mija jakoś szybko .. przez cały czas wyłam na karaoke ^^. W komórce znalazłam kilka zdjęć z majowych spacerów ,którymi chciałam się z Wami podzielić.Jak tylko je widzę powracają te wspomnienia <3 Za oknem deszczowo ,co mnie mega dobija,ale trudno. Cieszę się ,że przez te cztery dni będzie trochę wolnego czasu. Może zdążę odrobić wszystkie zadania na poniedziałek ,żeby później nie przekładać tego na inny termin.









Takie tam kilka zdjęć.Zapomniałam wspomnieć o poniedziałku ,bo łatwo nie było. To znaczy wychowawca kazał nam sprawdzić wyniki egzaminu. Ogółem myślałam ,że będzie gorzej. Nawet podoba mi się wynik :) A Wam jak poszło? Testy gimnazjalistów , szkół podstawowych itd . *.*
Ja już idę pod ciepłą kołdrę czytać Harry'ego Pottera ,bo jestem uzależniona tak jakby ,a wolę teraz,bo do godziny 24;00 jeszcze kilka rozdziałów chyba zdążę przeczytać. Na koniec jakieś my photos ^.^  (za pęknięte monitory i szkła kontaktowe lub okulary nie zwracamy pieniędzy ;) )


Do napisania ♥ !

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia , masz talent !! ;) Tak dalej !
    Polecam mojego blogahttp://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia :)
    zapraszam : mylittleworldofbookss.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdjęcia . Takie żywe :)
    Jesteś b. fotogeniczna :P

    www.ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo ciekawe te fotki ;)
    Te pierwsze takie trochę zbyt niebieskie, ale to chyba dodaje im uroku <3
    Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż : http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi o pierwsze tylko o drugie i trzecie ;)

      I ja mam piątkę z matmy... ;P

      Usuń
  5. Ładne kolory na 1 zdjęciu ;) Reszta też ładna.
    hahahaha ten tekst na końcu xxD Ładna jesteś ;)

    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kwiatki ;) Super wyglądasz w okularkach :*
    Wpadaj:
    http://karina-ozibko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna jestes. Jak ja sie ciesze ze jest ten dlugi weekend. za 1 miesiac wakacje ;*

    meela-meeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia masz do tego dryk . Pozdraiwam
    mojmozg13.blogspot.com
    obs

    OdpowiedzUsuń