sobota, 25 maja 2013

Fotki, foteczki, fotunie . ♥

Hey. ;D Dzisiejszy post w wersji Duo - czyli piszemy razem! Na początek Zwiemy się: Karolina i Patrycja (więcej informacji w zakładce "o nas") piszemy tego bloga za równa dla Was jak i dla siebie. Oczywiście Wasze opinie, komentarze i wejścia sprawią, że z radością będziemy dodawać tu posty każdego dnia.
Na początek zdjęcia Karoliny (czyli moje, bo ja piszę). Robiłam je moim telefonem, za pomocą jakiejś nowej, zarąbistej, słodziaśnej aplikacji ;D




 Tak to jest mój kot, wiecie - Karoliny :D Zwie się Spajki, ale spokojnie to kobieta. Po prostu przez tydzień był samcem dopóki nie zajrzałam pod ogon. Ona jest bardzo dzika i mnie bije, ale nie zamierzam podawać jej do sądu.. no bo rodzinę? Nie jestem taka. To nic, że wbija się pazurami w moją nogę. Tak naprawdę to bardzo, bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie.. Nie sądzicie, że wygląda jak "samojebka" ? Żartuję, ono tak nie wygląda, ono naprawdę nią jest. Spajki umie robić zdjęcia.. umie , umie ;D Ona jest crejzorem!



No, a tu fajki.. Nie moje, od razu się przyznam. Mojego taty :D Mówiłam mu, żeby rzucił - ale on nie chce. Przynajmniej wychodzą artystyczne zdjęcia. 



Za klawiaturą Patrycja. Zdjęcia ze środy. Karolina robiła mi je bez mojego pozwolenia i właśnie wysłałam papiery do sądu.,ale to nic. Tak czy inaczej.Jak Wam się podoba moja sukienka na zakończenie roku?Taka jakaś najzwyklejsza :D  Nie zwracajcie uwagi na legginsy ,bo to nie była część '' stroju''.

Na dzisiaj koniec.Kochamy Was! Lecimy na ''Powrót Czarodziejów - Alex kontra Alex''.
Pa ♥!

8 komentarzy:

  1. Śliczny kotek. W ogóle już kocham ten wpis, ponieważ mam bzika na punkcie kotów. Mam bardzo podobnego. Bardzo ładna sukienka, podoba mi się, widziałam ostatnio gdzieś podobną i miałam wziąć, ale jakoś się złożyło, że nie wzięłam :D Blog jest spoko :)
    http://otchlan-dusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, kotek sliczny! Tez jestem kociara ;) osobiscie jakby sie dalo to bym bardziej sie scisnela w talii tym paseczkiem ;) ale tak to wszystko spoko ;)
    Zapraszam: http://blu3daisy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kotek ♥
    Świetnie się przezentują na tym zdj. szlugi, naprawdę ładnie ;p
    Zdj. git. Fajny blog ogl.
    Zapraszam na mojego, dopiero zaczynam : http://weraa-life.blogspot.com/
    Gdybyś zostawiła koma, byłoby miło c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kotek! Zapowiada się ciekawy blog :) A sukienka bardzo mi się podoba :*

    xchecosa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście tak pozytywnie pokręcone, że muszę powiedzieć, że jest to jeden z nielicznych blogów o, ze tak powiem, życiu, który mi się podoba. Możecie być dumne. Sukienką się nie będę zachwycać, bo sama kupiłam rok temu podobną (podobna: czyt. białą, o nieco podobnym kroju, ale to nie bardzo, a ja jak zwykle naciągam), a teraz ani trochę mi się nie podoba i tylko wisi w szafie.
    Zapraszam na któryś mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i post !
    Oby dalej było tak dobrze....

    Zapraszam do mnie :

    sweeet-coookie.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny koteqqq ;) Fajny blog . Polecam też mój obserwuje ;) , +obserwuje rewanż??

    OdpowiedzUsuń