poniedziałek, 27 maja 2013

Szkoła - help!

Hey Wam Wszystkim! Tu Karolina. Siedzę, piszę bloga, a tu tyle obowiązków. Muszę jakaś laurkę zrobić na technikę, nauczyć się z fizyki i jednego trenu Kochanowskiego na j.polski. Jeszcze dzisiaj chcąc się zabierać za lekcje, włączyłam sobie kołysankę Belli ze Zmierzchu i ... zasnęłam ;p Mama mnie obudziła ;D
Musiałam znaleźć czas dla bloga, bo już dawno chciałam posta wstawić. Mama właśnie zobaczyła jak szybko piszę na klawiaturze i zafascynowana chcę pokazać to tacie. Rodzice mnie stresują.. haha. ;)
Zaraz leci mój serial "M jak Miłość" - ktoś ogląda? Jaki wątek Was najbardziej interesuje? A wiecie, że ja sama nie wiem.. hmm.. może ten z Kingą.

Mam dla Was kilka fotek z weekendu z Magdą <3


 Hmm.. Ja to ta na pierwszym planie, domyślacie się? No ta z paluchem na policzku ; D
Dobrze było, tylko mocne przeziębienie mnie wzięło.. i "katarowo" było . ;p


 Siostra Magdy zrobiła mi dobierańca, a ja starałam się to uwiecznić na zdjęciu, wyszło? Hehe . xd



Kupiłam mamie w Biedronce :D słodkie praliny w uroczym opakowaniu. Oczywiście prezent się spodobał, ale było mi głupio, gdy ja mamie dałam czekoladki, a ona mi kupiła telewizor.. aaa ; DD No, co .. liczy się gest. A wy co daliście mamusi?  

Ok, zaraz seansowo! Więc mykam powoli i jeszcze idę dokończyć laurkę na "dzień Matki", który już w sumie był.. Jest jakiś sens w ogóle się za to zabierać? Szkoła mnie dobija! Paa, kocham ; *

9 komentarzy:

  1. piękny szablon, zazdroszczę ;)

    bycmotylkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dalam mamie bukiet kwiatow <33

    meela-meeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem sympatyczny blog :)

    kraina-psychopatow.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten blog chyba będę tu często zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię do mnie na bloga http://onlymycreativity.blogspot.com/.
    Byłabym wdzięczna gdybyś zapoznała się z jego treścią oraz podzieliła się ze mną opinią na jego temat w komentarzu pod postem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego dobierańca słabo widać, ale stwierdzam iż lśnią ci włosy na zdjęciach c;
    Faajny ten blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, wiem.. Ale podoba mi się ten efekt.. Po prostu zdjęcie takie artystyczne. No, wiesz;) Ogólnie to moje "okropne włosy" się błyszczą pewnie pod wpływem flesza. Pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Pierwsze co zobaczyłam jak tu weszłam to nagłówek, jest cudowny ♥ Śliczne zdjęcia macie ;)
    littleworldnessy.blogspot.com - dzięki za komentarz u mnie :D

    OdpowiedzUsuń