czwartek, 30 maja 2013

Ciastka, ciastka, ciastka . ♥

Hejka słodziaki ;** Tu Karolina! Jak tam długi weekend? U mnie leniwo i duszno. Mogłoby być trochę chłodniej, ale nie narzekam.. - dobra - narzekam ;pp Właśnie dostałam od mamy jakiś napar do odetkania nosa, bo od nasicu i jego przedawkowania straciłam dzisiaj rano węch, ale spokojnie dostałam go z powrotem ;) Właśnie wciągnęłam tę ziołową (czy jakąś tam) wodę i prawie się poryczałam. Jakie to mocne, ale ładnie pachnie, więc wciągam dalej i czuję, że już pomogło :D  
Niedawno zrobiłam dla Was uroczy gif. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! 


Serducho dla Was ;* Za wsparcie, komentarze - za to, że mamy dla kogo pisać. Mimo, że to początek blogowania, czuję, że nie jesteśmy same. Oby tak dalej i jeszcze więcej Was kochani!

A tak na marginesie, lubicie ciastka? ;) Bo ja kocham, ale jestem przerażona w jak wielkich ilościach je konsumuje. Chyba zrobię sobie jakąś dietę. Bo nie gardzę warzywami i owocami, a wcinam głównie słodycze. Dzisiaj zrobiłam sobie ciasteczkową sesję, a zaraz po tym wszystkie zjadłam. Mniam ;*



 Ach, ach .. zaczęło padać. Czujecie to? Jeszcze burzy brakuje - ale proszę nie przychodź, bo będę musiała wyłączyć bloga i anulować posta. Poczekaj, plis ;) Oglądaliście wczoraj top model? No ja tak, ale nie mam swojej faworytki. Uważam, że wszystkie mają szanse na wygraną, chodź chyba najbardziej przepadam za Zuzą. A wy za kim? ;)



Omommomomomomm . <333 

Dodam Wam jeszcze zdjęcie z poniedziałkowego wkuwania - i tak nie poszłam do szkoły, ale szczegół ;) Nie planowałam tego. 


No, to ja mykam legnąć się na kanapie i oglądać jakieś komediowe seriale. 
Papa ;D 





11 komentarzy:

  1. Ładne zdjecia :)
    Obserwuję ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie ciastek. ;//
    mam na nie alergie. :D
    fajne zdjęcia. :)
    z http://myworld-show.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest burza :/
    Kocham ciastka, ale nie mogę ich teraz jeść :<
    dzięki za odwiedziny http://nessvanq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm! mi też przydałaby się dieta, bo te przepyszne ciasteczka tylko mnie utuczą jeszcze :33 i urooczy gif

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia i słodki gif .
    Pozdrawiam :)

    www.ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aż zgłodniałam haha
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Omm ciastka , ja też uwielbiam słodycze !! Moją ulubioną kandydatką Top Model 3 również jest Zuzanna♥♥
    Zostaje obserwatorem , noo i zapraszam do mnie !! http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ciastka ♥
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki. ;* ;) Super blog, będę wpadać tu częściej. :3
    Zapraszam na : http://porcelain-black-fan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam ciastka. I też prawie odżywiam się słodyczami heheh. Świetny ten gif. W ogóle bardzo ładny blog i z tej racji obserwuję. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny gif <3 Ja osobiście jestem maniaczką jedzenia ciastek! ale przydałaby się dietka.. :< Trudno. Czyżbym widziała Tren VIII Kochanowskiego? Uczyłam się go niedawno.. :D Świetny blog!

    Zapraszam do komentowania nowych rozdziałów: http://otchlan-dusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń